Alisitas Work Alisitas Work Alisitas Work Alisitas Work
  • Over ons
  • Diensten
    • Detachering
    • Werving & selectie
    • Consultancy
    • Payrolling
  • Doelgroep
    • Student
    • Starter
    • Professionals
    • Freelancers
  • Vacatures
  • Nieuws & blogs
  • Contact
Open sollicitatie
Open sollicitatie

Financieel adviseur gebiedsontwikkeling – Breda

  • Vacatures
  • Financieel adviseur gebiedsontwikkeling – Breda

Deel dit:

Linkedin
WhatsApp

Werkveld

  • Financieel

Standplaats

  • Breda

Senioriteitsniveau

  • Medior

Dienstverband

  • Vast / Tijdelijk

Opleiding

  • HBO

Aantal uren

  • 40

Salaris indicatie

Over de functie: Financieel adviseur gebiedsontwikkeling – Breda

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan is de functie Financieel Adviseur Gebiedsontwikkeling wellicht wat voor jou!

Functie

Wat ga je doen?

  • Je borgt continuïteit door programmamanagers en projectteams te blijven ondersteunen en de kennis van de vertrekkende adviseur vast te leggen
  • Je structureert de functie en maakt deze overdraagbaar voor een toekomstige vaste medewerker, inclusief een overdrachtsperiode van 2 tot 3 maanden
  • Je adviseert over de inrichting van de projectstructuur en draagt zorg voor een goed beheer van projecten, inclusief financieel advies rondom gebiedsontwikkeling en grondexploitatie samen met de planeconoom
  • Je adviseert bij het aanvragen, uitnutten en verantwoorden van subsidies
  • Je stelt de financiële paragraaf op van voortgangsrapportages voor diverse betrokkenen, zoals de Raad, Provincie en Rijk
  • Je voert periodiek budgetgesprekken met programmamanagers en acteert als sparringpartner voor projectteams binnen jouw aandachtsgebied
  • Je stelt begrotingen, jaarrekeningen, bestuurs- en maandrapportages op in samenwerking met inhoudelijke collega’s
  • Je adviseert gevraagd en proactief over financiële vraagstukken en vertaalt complexe financiële informatie naar duidelijke en begrijpelijke adviezen voor je collega’s

Functie-eisen

Wat heb je nodig?

  • Afgeronde opleiding: HBO- of WO-niveau in een bedrijfseconomische of (gemeentelijke) financiële richting
  • Minimaal 3 jaar ervaring met financieel advies rondom gebiedsontwikkeling, grote projecten en grondexploitatie in een gemeentelijke organisatie
  • Expertise in financiële administratie, risicomanagement en gemeentelijke regelgeving (BBV)
  • Ervaring met documentatie van complexe dossiers en het overdragen hiervan naar nieuwe medewerkers
  • Passie voor Breda en energie halen uit werken in een bruisende stad, met affiniteit voor stedelijke ontwikkeling
  • Sterk en proactief in communicatie, met vaardigheid om effectief te schakelen met diverse belanghebbenden in woord en geschrift
  • Teamspeler die gewend is samen te werken met verschillende stakeholders op diverse niveaus
  • Analytisch en oplossingsgericht, met vermogen cijfers te vertalen naar concrete en doelgerichte adviezen
  • Proactief, resultaatgericht en creatief in het aandragen van oplossingen bij complexe vraagstukken
  • Flexibel in werken in een hybride omgeving, met aanwezigheid op het stadskantoor en/of projectlocaties meerdere dagen per week

Je kunt op deze vacature reageren tot 15/10/25

Aanbod

  • Een goed salaris 
  • Een opdracht van 6 maanden  
  • Een opdracht van 32 uur per week 
  • Wij bieden je cursussen en trainingen aan via onze Alisitas Academy, waarbij je zelf kunt aangeven wat je nodig hebt en belangrijk vindt 
  • Onze backoffice biedt ondersteuning in geval van incidenten. Zo sta je er niet alleen voor 

Week

De Sollicitatieprocedure

Weten waar je aan toe bent is wel zo fijn. Daarom leggen we graag uit hoe onze sollicitatieprocedure eruit ziet.

1. Solliciteer, dat kan ook door alleen je gegevens achter te laten
Heb je een leuke vacature gezien? Super! Dan leren we jou graag kennen. Stuur ons je CV op, of laat in ieder geval je persoonlijke gegevens achter. Wij nemen contact met je op!
2. Een topper! We nodigen je uit voor een kennismakingsgesprek
Op papier zijn we al een match. Daarom plannen we een kennismakingsgesprek in. Dat kan online via Teams of bij ons op kantoor in Dordrecht. We bespreken toekomstwensen, arbeidsvoorwaarden en gewenste salaris of tarief.
3. We bespreken onze werkwijze, welke opdrachten beschikbaar zijn en bij jou passen

Tijdens het gesprek leggen we onze werkwijze uit. Als we direct een opdracht beschikbaar hebben, bespreken we dit ook tijdens de kennismaking. Indien we niet direct een passende opdracht beschikbaar hebben nemen we jouw specifieke wensen door, zodat we contact opnemen zodra de juiste opdracht voor jou wel beschikbaar is.

4. Voorstellen maar! We maken onze opdrachtgevers net zo enthousiast over jou als wij dat zijn
Ben je enthousiast over een opdracht die we aan jou hebben voorgesteld? Dan bespreken we (nogmaals) de voorwaarden en stellen we jou voor. Alles gaat in goed overleg. We stellen jou nooit zomaar bij een opdrachtgever voor, zonder dat jij hier zelf akkoord op hebt gegeven. 
5. Goed voorbereid op gesprek

Goed nieuws, je mag op gesprek! We zorgen ervoor dat je goed voorbereid op gesprek mag komen. Als je het fijn vindt plannen we hier een aparte afspraak voor in.

6. Succes met je nieuwe baan of opdracht!
Wat leuk, je bent een match met één van onze opdrachtgevers! Gedurende je opdracht houden we natuurlijk nauw contact, want als je werkt via Alisitas Work sta je er nooit alleen voor. We zorgen dus niet alleen voor een vliegende start, maar voor ondersteuning gedurende de hele opdracht.
Solliciteer
Digitaal kopje koffie

Over ons

Alisitas Work faciliteert in (tijdelijke) ondersteuning op het gebied van veiligheid in de publieke sector. Dit doen we voor ministeries, gemeenten, veiligheidsregio’s, provincies, waterschappen, woningcorporaties en overige overheidsinstanties. Onze kennis en expertise op het gebied van veiligheid is breed: van georganiseerde criminaliteit tot mensen met onbegrepen gedrag. Daardoor bieden we voor elk veiligheidsvraagstuk een passende, flexibele oplossing. Waarin we nét een stap verder gaan.

“Het vakgebied veiligheid is ontzettend breed. Er zijn veel verschillende veiligheidsthema’s en -aspecten waar je rekening mee moet houden. Dat maakt het werkveld afwisselend en dynamisch.”

Alyssa Bladergroen MSc.
Algemeen Directeur / Eigenaar

Nieuwsgierig? Lees meer!
LinkedIn

VRAGEN? STEL ZE GERUST!

Stuur een bericht, of vind je het makkelijker om contact te leggen via LinkedIn?

Neem contact op!
LinkedIn

Solliciteer nu op deze baan

Naam
Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 6 MB.

Persoonsgegevens

Verwijderen
Verwijderen
PDF, DOC, DOCX (max MB)

Contactgegevens

Verwijderen
Verwijderen

VRAGEN? STEL ZE GERUST!

tuur een bericht, of vind je het makkelijker om contact te leggen via LinkedIn?

Neem contact op!
LinkedIn

Vind je deze vacatures ook interessant?

Coördinator financieel advies en jaarrekening – Houten

  • Houten
  • Tijdelijk
Naar vacature
Bekijk alle vacatures
Linkedin-in Instagram Facebook-f Whatsapp
Diensten
  • Detachering
  • Werving & selectie
  • Consultancy
  • Payrolling
  • Detachering
  • Werving & selectie
  • Consultancy
  • Payrolling
Contact
  • Singel 28 3311 SJ Dordrecht
  • +31 6 23803383
  • work@alisitas.nl
  • Algemene Voorwaarden
  • Cookiebeleid (EU)
  • Privacyverklaring (EU)
  • Disclaimer
  • Algemene Voorwaarden
  • Cookiebeleid (EU)
  • Privacyverklaring (EU)
  • Disclaimer

© Alisitas Work 2024. All Rights Reserved.

Alisitas Work
  • Over ons
  • Diensten
    • Detachering
    • Werving & selectie
    • Consultancy
    • Payrolling
  • Doelgroep
    • Student
    • Starter
    • Professionals
    • Freelancers
  • Vacatures
  • Nieuws & blogs
  • Contact
Open sollicitatie
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}