Functie

Wat ga je doen?

  • Je gaat projectmatige activiteiten zelfstandig voorbereiden, plannen en uitvoeren, gericht op het opleveren van vooraf afgesproken projectresultaten
  • Je gaat implementaties van nieuwe systemen en koppelingen realiseren en bestaande processen optimaliseren
  • Je gaat in nauwe afstemming met de opdrachtgever en betrokken stakeholders de voortgang, risico’s en afhankelijkheden bewaken en tijdig rapporteren
  • Je gaat concrete en meetbare resultaten behalen binnen de tijdelijke opdracht
  • Je gaat succesvolle implementatie realiseren van: Qmatic Cloud Experience, Onderzoeksmodule, E-diensten inclusief zaakgericht werken en zaakkoppelingen, koppeling BAG-BRP, Oribi en KeyBurgerzaken naar Raadplegen Derden
  • Je gaat per project een afgerond implementatieplan opleveren, inclusief planning, risicoanalyse en acceptatiecriteria
  • Je gaat de nieuwe functionaliteiten in gebruik nemen door de organisatie en zorgen voor overdracht naar beheer en eindgebruikers
  • Je gaat waar nodig bijdragen aan projecten op het gebied van Verkiezingen, ENSIA, DigiD-assessments en andere verander- en optimalisatietrajecten binnen Burgerzaken

Functie-eisen

Wat heb je nodig?

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren
  • Aantoonbare werkervaring met implementaties van systemen binnen het sociaal domein zoals Qmatic, Key2Burgerzaken, e-Diensten, BAG-BRP-koppelingen en Oribi
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als projectleider op het gebied van ICT binnen een gemeente

Je kunt op deze vacature reageren tot 15/10/25

Aanbod

  • Een goed salaris, of uurtarief als je ZZP’er bent 
  • Een opdracht van 6 maanden 
  • Met optie tot 2 maal 6 maanden verlenging 
  • Een opdracht van 32-36 uur per week 
  • Wij bieden je cursussen en trainingen aan via onze Alisitas Academy, waarbij je zelf kunt aangeven wat je nodig hebt en belangrijk vindt 
  • Onze backoffice biedt ondersteuning in geval van incidenten. Zo sta je er niet alleen voor 

Functie

Wat ga je doen?

  • Je beheert de dronegerelateerde testfaciliteiten van Unmanned Valley en stemt deze af met gebruikers en het Rijksvastgoedbedrijf
  • Je stelt een businesscase op voor het rendabel exploiteren van de huidige en toekomstbestendige nieuwe testfaciliteiten en zorgt voor de benodigde financiering
  • Je optimaliseert bestaande testfaciliteiten binnen de organisatie met inzet van eigen capaciteit
  • Je realiseert nieuw gekozen testfaciliteiten binnen de organisatie met inzet van eigen capaciteit
  • Je zorgt dat gebruikers testen en demonstreren volgens de geldende regelgeving, zodat de veiligheid van de testfaciliteiten maximaal wordt gegarandeerd
  • Je initieert nieuwe contacten met geïnteresseerde afnemers van testfaciliteiten en partijen die zich willen vestigen en testen
  • Je verzorgt de eerste contacten, afspraken en bedrijfsbezoeken in aanloop naar een (huur)overeenkomst met Unmanned Valley en/of het Rijksvastgoedbedrijf
  • Je coördineert de samenwerking met technische partners, onderzoekers, overheden en gebruikers voor nieuwe innovaties en kennisdeling
  • Je draagt bij aan de organisatie van kennisbijeenkomsten, omdat kennisdeling binnen deze sector een cruciale faciliteit van Unmanned Valley is
  • Je stelt rapportages en verantwoordingsdocumenten op voor stuurgroepen, financiers en managementautoriteiten zoals EFRO, RVO en de provincie
  • Je organiseert workshops, hackathons en kennisbijeenkomsten
  • Je draagt actief bij aan de verdere ontwikkeling van Unmanned Valley tot een structureel samenwerkingsplatform dat innovatie stimuleert en zich ontwikkelt tot een sterk economisch cluster

Functie-eisen

Wat heb je nodig?

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing; bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, zoals laptop, telefoon en toebehoren
  • Minimaal een aantoonbaar afgeronde HBO-bacheloropleiding
  • Minimaal 3 jaar ervaring met projectmanagement in een technische en/of innovatieve omgeving, met aantoonbare bijdrage aan projecten die commerciële resultaten opleverden

Je kunt op deze vacature reageren tot 15/10/25

Aanbod

  • Een goed salaris
  • Een opdracht van 12 maanden 
  • Met optie tot 1 maal 6 maanden verlenging 
  • Een opdracht van 24-32 uur per week 
  • Wij bieden je cursussen en trainingen aan via onze Alisitas Academy, waarbij je zelf kunt aangeven wat je nodig hebt en belangrijk vindt 
  • Onze backoffice biedt ondersteuning in geval van incidenten. Zo sta je er niet alleen voor