Functie
Wat ga je doen?
- Je verwerkt aanvragen in het zaaksysteem en past zaaknamen aan
- Je controleert en vult locatie gegevens aan
- Je controleert betrokkenen
- Je maakt documentomschrijvingen leesbaar
- Je publiceert aanvragen en koppelt zaakrelaties
- Je verdeelt en coördineert zaken en post via de VTH-Outlookbox en het zaaksysteem
- Je voert administratieve deelprocessen uit en monitort deze, zoals bijwerken van besluit statussen, publiceren, nalopen van taken, anonimiseren, ter inzage leggen en archiefwaardig maken van dossiers
- Je signaleert bijzonderheden en koppelt deze actief terug aan collega’s en management
- Je fungeert als contactpersoon voor burgers en bedrijven, beantwoordt vragen, verwijst door en zorgt voor duidelijke communicatie
- Je fungeert als spin in het web voor interne medewerkers, verdeelt werk, bewaakt voortgang en zorgt dat collega’s beschikken over de juiste informatie
- Je levert publicaties aan voor het plaatselijke huis-aan-huisblad
- Je coördineert en stemt wekelijks de werkvoorraad af met plantoetser
Functie-eisen
Wat heb je nodig?
- Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als ondersteuner / administratief medewerker
- Aantoonbare werkervaring als administratief medewerker vergunningen binnen een gemeentelijke organisatie
Je kunt op deze vacature reageren tot 10/10/25
Aanbod
- Een goed salaris
- Een opdracht van 6 maanden
- Met optie tot 2 maal 6 maanden verlenging
- Een opdracht van 24-32 uur per week
- Wij bieden je cursussen en trainingen aan via onze Alisitas Academy, waarbij je zelf kunt aangeven wat je nodig hebt en belangrijk vindt
- Onze backoffice biedt ondersteuning in geval van incidenten. Zo sta je er niet alleen voor