Functie

Wat ga je doen?

  • Je verwerkt aanvragen in het zaaksysteem en past zaaknamen aan
  • Je controleert en vult locatie gegevens aan
  • Je controleert betrokkenen
  • Je maakt documentomschrijvingen leesbaar
  • Je publiceert aanvragen en koppelt zaakrelaties
  • Je verdeelt en coördineert zaken en post via de VTH-Outlookbox en het zaaksysteem
  • Je voert administratieve deelprocessen uit en monitort deze, zoals bijwerken van besluit statussen, publiceren, nalopen van taken, anonimiseren, ter inzage leggen en archiefwaardig maken van dossiers
  • Je signaleert bijzonderheden en koppelt deze actief terug aan collega’s en management
  • Je fungeert als contactpersoon voor burgers en bedrijven, beantwoordt vragen, verwijst door en zorgt voor duidelijke communicatie
  • Je fungeert als spin in het web voor interne medewerkers, verdeelt werk, bewaakt voortgang en zorgt dat collega’s beschikken over de juiste informatie
  • Je levert publicaties aan voor het plaatselijke huis-aan-huisblad
  • Je coördineert en stemt wekelijks de werkvoorraad af met plantoetser

Functie-eisen

Wat heb je nodig?

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als ondersteuner / administratief medewerker
  • Aantoonbare werkervaring als administratief medewerker vergunningen binnen een gemeentelijke organisatie

Je kunt op deze vacature reageren tot 10/10/25

Aanbod

  • Een goed salaris 
  • Een opdracht van 6 maanden 
  • Met optie tot 2 maal 6 maanden verlenging 
  • Een opdracht van 24-32 uur per week 
  • Wij bieden je cursussen en trainingen aan via onze Alisitas Academy, waarbij je zelf kunt aangeven wat je nodig hebt en belangrijk vindt 
  • Onze backoffice biedt ondersteuning in geval van incidenten. Zo sta je er niet alleen voor