Functie

Wat ga je doen?

  • Je gaat gemeenten adviseren en vertegenwoordigen in beroepsprocedures
  • Je gaat juridische belangen waarborgen door besluiten grondig te analyseren en juridische documenten op te stellen
  • Je gaat besluiten analyseren op juridische en inhoudelijke aspecten en de kans van slagen bij beroep inschatten
  • Je gaat beroepsprocedures voeren wanneer een bezwaar niet tot het gewenste resultaat leidt
  • Je gaat beroepschriften indienen en de voorbereiding van zittingen verzorgen

Functie-eisen

Wat heb je nodig?

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, zoals laptop, telefoon en toebehoren
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bacheloropleiding bestuursrecht of juridische richting
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als juridisch adviseur met focus op bestuursrecht en beroepsprocedures (concreet benoemen in het cv)
  • Aantoonbare kennis van bestuursrecht, procesrecht en de wet- en regelgeving binnen beroepsprocedures, opgedaan middels een afgeronde cursus en/of opleiding
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met het opstellen van bezwaarschriften, het voeren van beroepsprocedures en directe interne en externe communicatie

Je kunt op deze vacature reageren tot 13/10/25

Aanbod

  • Een goed salaris 
  • Een opdracht van 6 maanden 
  • Met optie tot 2 maal 3 maanden verlenging 
  • Een opdracht van 6-8 uur per week 
  • Wij bieden je cursussen en trainingen aan via onze Alisitas Academy, waarbij je zelf kunt aangeven wat je nodig hebt en belangrijk vindt 
  • Onze backoffice biedt ondersteuning in geval van incidenten. Zo sta je er niet alleen voor 

Functie

Wat ga je doen?

  • Beoordelen en verwerken buitenlandse brondocumenten
  • Verwerken van de eerste inschrijving BRP
  • Bijhouden van het BRP (actualiseren/corrigeren)
  • Hervestigingsaanvragen verwerken
  • Back-office balie, zoals (her)vestigingen uit het buitenland
  • Adresonderzoeken en beoordelen briefadressen
  • Indien nodig bijkomende baliewerkzaamheden

Functie-eisen

Wat heb je nodig?

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding burgerzaken op MBO 4 niveau
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround medewerker burgerzaken
  • Aantoonbare werkervaring met PINK Roccade en MS Teams binnen een gemeente

Je kunt op deze vacature reageren tot en met 08/10/2025

Aanbod

  • Een goed salaris
  • Een opdracht van 5 maanden
  • Met optie tot 1 maal 4 maanden verlenging
  • Een opdracht van 28 uur per week
  • Wij bieden je cursussen en trainingen aan via onze Alisitas Academy, waarbij je zelf kunt aangeven wat je nodig hebt en belangrijk vindt
  • Onze backoffice biedt ondersteuning in geval van incidenten. Zo sta je er niet alleen voor